3 november 2019

4 november 2019 - El Campello, Spanje

Bij aankomst op de camping de 27e zag ik bij de ingang een grote poster hangen van Haloween. Op 31 oktober wordt op de camping Haloween gevierd.
De afgelopen dagen hebben wij het hier zien veranderen in een " spooky" camping.
Bepaalde plaatsen waren vrijgehouden om er iets Haloweens van te maken.
1 grote plaats viel op door wel hele grappige creaties. Een aantal doodskisten met geraamtes en hier en daar een hand  en hoofd dat uit de grond steekt.
Op andere punten op de camping wat "spinnewebben" met toch wel erg grote spinnen erin.
De 30e en de 31e een complete invasie van families met errug veel kinderen.
Naarmate de dag vordert zien we steeds meer verklede kinderen en ouders die er een waar feest van gaan maken. En een feest werd het..... Wat leuk om te zien hoeveel werk ze ervan gemaakt hebben.
Tot laat in de avond een kabaal van jewelste maar wat een prettige en gemoedelijke sfeer.
En ja, zullen de ouders gedacht hebben, nu we er toch staan zullen we er met z'n allen maar een leuk weekend van maken. Gelijk hebben ze.
Heerlijk om te zien hoe alle kinderen met elkaar spelen. Zag er zelfs een paar met een tol spelen. Tjonge, da's lang geleden dat ik dat gezien heb!
's avonds bij ons op de hoek van de straat een familie die een mega pan paella aan het maken is.... Spaanser kan niet toch?
Nog 1 opvallend detail nu ik aan het typen ben.... Heb het hele weekend onder de Spaanse ouders en kinderen opvallend weinig mobiele telefoons gezien.

1. Ingrid:
    4 november 2019
    😁😁super leuk, dit. Ik ga jullie volgen. Ik heb m doorgezet in onze groepsapp, dan weten de kinderen het ook😘😘
  2. Lia:
    5 november 2019
    erg leuk om te lezen. Ga zo door. Je schrijft met veel humor en daar houd ik van,
    Misschien ien ook een keer iets laten schrijven.
  3. Ingrid:
    11 november 2019
    Whaha, wat super grappig om te lezen. Wist niet dat jij dat kon🤣🤣😘
  4. Rico & Ineke:
    14 november 2019
    Ik ook niet, is de eerste keer in mijn leven dat ik dit doe. Gaat eigenlijk bijna vanzelf. :-)
  5. Ingrid:
    15 november 2019