26 september 2019

27 september 2019 - Ingeldorf, Luxemburg

We zijn in de zeikende regen aangekomen en zoals de weersvoorspellingen het beloven blijft het slecht. Gelukkig is het in de caravan erg comfortabel. Buiten een kleine 17 graden en binnen een dikke 20 graden zonder bijverwarming. Heerlijk.
Vanmiddag de knoop doorgehakt… we gaan verder. Waarom zouden we hier blijven staan als het zuiden lonkt en hier de grauwe sluier blijft hangen.
Jammer, want het is een prachtige omgeving om te wandelen en fietsen maar dat gaan we niet doen.
Het wordt Camping Ferme de la Croisee in Flagey, Frankrijk.
Een ideale doorreiscamping boven Dijon. Het weer zal niet veel anders zijn maar we zijn weer 300 km dichter bij het comfortabele weer wat ons te wachten staat.
Vanmiddag kwam er trouwens een bijzonder caravan tegenover ons staan. De toegangsdeur was erg breed en de eigenaar zette er een rolstoellift voor.
En jawel, vrouwlief in rolstoel op de lift zo de caravan in, maar dat was nog niet alles…
Buiten vrouwlief gingen er ook nog een 3!! golden retrievers naar binnen.
What the f***. Zit je met vrouw en 3 honden in een caravan nog kleiner dan de onze.
Het is zeikende regen, rolstoel door het natte gras en modder zo de caravan in, 3 natgeregende honden met vieze poten ook de hut in. Brrrrr…..
Maar goed, een man die alles over heeft om met vrouw en 3 honden toch nog iets van het leven probeert te maken verdient diepe respect.